diumenge, 31 de març del 2013

TROBADA DE ROSSINYOLS I MÉS

La setmana següent després del picnic, va haver-hi la trobada de rossinyols d'Olot, jo no hi vaig poder anar perquè treballava, però la Sisi hi va anar amb la Diksh i la Fàtima i em van explicar que van estar al mig del carrer fent jocs (deien que passaven vergonya perquè tothom els mirava) i després els van portar a l'Ideal, on els van explicar que és un centre per joves on poden anar a estudiar, fer treballs, preparar activitats, cuinar, anar als ordinadors, jugar a jocs, etc.
Tot això m'ho van explicar la setmana següent, ja que vam anar a un bar a esmorzar i a preparar el que farem per l'aniversari de la Sisi, que ja s'acosta! Com que ens va sobrar molt temps, vam anar a veure el Museu dels Sants i vam fer alguna foto, tot i que la Sisi i jo no era el primer cop que hi anàvem, ja ens ho vap passar bé!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada