dimecres, 19 de desembre del 2012

3 setmanes mogudetes!

 Ara ja podem dir que amb la Sisi ens comencem a conèixer i a saber què ens agrada a cada una. Fa tres setmanes vam anar a Besalú a veure el museu de miniatures i a veure el poble. Que bé que ens ho vam passar al museu amb totes aquelles figuretes tan remenudes. A més vam poder veure miniatures xineses, cosa que li va fer molta gràcia a la Sisi.
La setmana següent vam anar a Castellfollit de la Roca (el meu poble) per conèixer l'entorn i vam acabar anant al riu, on sucant el dit a l'aigua em va ensenyar a escriure alguns caràcters xinesos i jo li vaig ensenyar a fer barquetes amb fulles de bambú.

La setmana següent vam decidir estar més tranquil·les i vam anar al cinema a veure el Hòbbit en català. Em va sorprendre que fos la primera vegada que anava al cinema, però suposo que va ser per això que va estar tota la pel·lícula (gairebé 3 hores) mirant amb els ulls completament oberts la pantalla i oblidant les crispetes a un costat. Quan va acabar la pel·lícula em va dir que tot i que no entenia tot el que deien, en general l'havia entès.

La setmana que vé ja és nadal i la Marta Ayats (la nostra enllaç territorial) ens ha proposat fer una quina i un caga tió... a veure què sera? =)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada